vrijdag 27 december 2013

UPSTAIRS



 
MIJN VRIEND EN IK ZIJN DEZE VAKANTIE AL HEEL HARD AAN HET WERK GEWEEST!
WE HADDEN BOVEN NIET ZO´N MOOIE VLOER.
IK WILDE DIT DUS GRAAG ANDERS, MAAR WIST NIET ZO GOED HOE EN HET MOCHT OOK NIET TE DUUR ZIJN.
NU ZAG IK EEN PAAR MAANDEN GELEDEN IN DE VT WONEN DE BINNENKIJKER VAN ROZEMARIJN VAN ZANDVOORT EIGENAARESSE VAN HET PRACHTIGE BLOG SKATTEJAKT, EEN VLOER VAN UNDERLAYMENT. DEZE HAD ZE WIT GEBEITST EN AFGELAKT, IK VOND DAT ZO GEWELDIG... DUS IK WILDE HET OOK!!
MIJN VRIEND EEN PAAR KEER LIEF AANKIJKEN, IK GEEF TOE... EEN BEETJE ZEUREN...EN NU LIGT IE ER. VOLGENDE WEEK DE PLINTEN EN DAN IS HET KLAAR.
IK BEN BLIJ! 
 

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je voor je compliment, en leuk dat je me volgt!
      Ik volg jouw blog al een tijdje met veel plezier, ik waardeer het dus zeer dat je nu ook mij volgt.

      Fijne dag.

      Liefs Marieke

      Verwijderen
  2. Heel stoer!! Als onze laminaat ooit aan vervanging toe is, dan weet ik het wel :-)

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marieke,

    Zat net je blog te bekijken, ziet er goed uit. Leuk dat je naar aanleiding van onze binnenkijker in VT Wonen inspiratie hebt opgedaan, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En bedankt voor je verwijzing naar mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen