zaterdag 27 juni 2015

FAIR TRADE









Hebben jullie ze al gezien de vlaggenlijn van Afrodutchpaperstone in de webshop?
Buiten het feit dat ze er super uitzien en ze vol staan met positieve quotes, is het ook geweldig dat dit een fair trade product is.
Afrodutchpaperstone is een initiatief van Henriette Oldhoff uit Zwolle.
Ik leerde haar kennen toen ik mijn popup store opende in Zwolle, ze vroeg me haar product te verkopen in de winkel.
Henriette is een aantal maanden per jaar in Kenia om daar mensen te helpen hun producten aan de man te brengen zodat deze mensen een beter bestaan kunnen hebben.
Henriette zet zich met heel haar ziel en zaligheid in voor dit project.
Ik vind haar een held en voel me vereerd dat ik ik dit mag verkopen, eesrts in de popup en nu in de webwinkel.
Dus mocht je zo'n vlaggenlijn bestellen, hoe fijn is het dan om te weten dat je er mensen in Kenia er enorm mee help!

Binnenkort hebben we nog meer producten in de webshop van Afrodutchpaperstone in de webwinkel.

Liefs Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten