woensdag 8 maart 2017

DE FAVORIETEN VAN MARIEKE #BEPUREHOME #AAIMADEWITHLOVE#HKLIVING



Uiteraard vind ik alles wat we verkopen en gebruiken in onze klussen mooi. Dat is ook ons uitgangspunt, We willen wel affiniteit hebben met het product, er liefde en passie voor voelen. Dat is hetgeen wat ons werk zo leuk maakt.
Maar sommige producten geven me een extra warm gevoel en die moet en zal ik dan ook hebben :).
Nou ja, dat kan natuurlijk niet altijd. Ik koop me al bijna arm aan al het moois.

Ik ben dol op textiel, keramiek en vloerkleden. Nieuwsgierig wat op dit moment mijn meest favoriete items zijn.......

 Dit prachtige dikke linnen plaid van Be pure. Ik hou van linnen, van de structuur en de uitstraling die de stof geeft. De print op dit ronde sisal vloerkleed Be pure vind ik te gek.
Hieronder zie je mij zitten op het ronde kleed van Yoisho waarvan wij ( Myrle en ik ) de foto's voor de catalogus mochten maken.


De drie kussens: Velours van Go round.
                        AAI gouden kussen.
                                        Wollige kussen van HK living.

Ik hou van de verschillende materialen en de rijke uitstraling die deze kussen geven.




Hieronder zie je een aantal mokken van HK living, wie wil daar nu niet koffie uit drinken?!


O en ja dan dit plaatje.... en dan heb ik het niet over mezelf 
Al doe ik het voor een bijna veertiger niet zo gek denk ik ;).

Ik heb het natuurlijk over deze mooie stoel.
Dit was liefde op het eerste gezicht!!
Ik ben ook erg blij met de gave spiegelcollage op mijn muur


Dit waren mijn favorieten.
Misschien heb ik je kunnen inspireren, ik hoop in ieder geval dat je hebt genoten van al het moois.

Volgende week laat Myrle haar favorieten zien.

Liefs Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten