woensdag 22 oktober 2014

PUBLICATIE IN DE #VT WONEN!!








 
JEETJE, DAN IS HET EINDELIJK ZO VER EN STA JE MET JE HUIS IN DE  VT WONEN.
HET INTERIEURBLAD,  ALTHANS VOOR MIJ WEL.
HET IS VOOR MIJ ZO´N INSPIRATIEBRON, VOOR MIJ PERSOONLIJK ALS VOOR MIJN WERK.
IK WEET NIET BETER DAN DAT IK ELKE MAAND WEER UITKIJK NAAR HET BLAD EN NU MAG IK ER ZELF IN STAAN!!
IK VIND HET ECHT EEN ONGELOOFLIJKE EER EN BEN OOK BEST EEN BEETJE TROTS.
DE FOTO´S ZIJN GEMAAKT DOOR BURO BINNENHUIS EN DE TEKST IS VAN FLOOR ROELVINK.
ZE HEBBEN ER SAMEN ECHT IETS HEEL MOOIS VAN GEMAAKT.
IK ZAL DIT ITEM MET TROTS BEWAREN EN ER NOG LANG VAN NAGENIETEN.
 
MISSCHIEN JULLIE OOK WEL:))
 
FIJNE DAG, LIEFS MARIEKE

 

 

8 opmerkingen:

  1. Zeker weten! Wat kan jij trots zijn zeg!
    Wat een mooie foto's ook!
    Super gaaf ik ga hem zeker bewaren :).
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem net gekocht Marieke en natuurlijk meteen gekeken. Wat een mooie reportage, echt prachtige foto's. Met recht dat je daar super trots op bent. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik ben ook zo'n VTsmuller en mijn eerste reactie op jouw reportage was: wat t gave inrichting! Zo wil ik t mijne ook. Ongemerkt inspireer jij nu anderen. Lekker trots op zijn. En ik ga je volgen.
    Groetjesssss,
    Angelique Versteeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had 'm al gespot. Wat een prachtige reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een ontzettend stoere reportage geworden!!
    Mag je terecht trots op zijn! Een bewaarexemplaar...weet zeker dat ik er nog vaak in zal bladeren :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful fotos and a very interesting report.
    A great blog, Kind regards,Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Marieke,

    vol bewondering naar jullie interieur gekeken en enkele ideetjes meegenomen in onze verbouwingen. Daarom een vraagje: Kan je me zeggen wat de mm dikte is van de underlayment schuifdeur met katrol op as? En heeft deze onderaan een geleidingsrail of niet? Wij zouden graag hetzelfde bij ons thuis doen.
    Grt
    Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel tof dat jullie in de VT wonen staan! Ik vind dat jullie interieur echt helemaal geweldig is hoor! Jaloers! Maar ga zo door en kijk uit naar jullie volgende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen